Nekad joelbahad | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joelbahad

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199024182338/edit/avatar

Vad är ditt namn i verkligheten? joel

Vad är ditt discord namn? Jööel

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. en vanlig grabb som gillar att köpa bilar och sälja bilar och mycket mer

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är inne där väldigt mycket och jag vill kunna veta vad som händer i staden liksom

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alltså det är en riktigt bra server och det finns inte några toxic personer alla är schysta

Hur hittade du Unive? jag hade Polare som spelade där och dom fråga om jag ville testa och det gjorde jag

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bara ha kul och göra så att andra också har det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå och lyckas hitta en nissan skyline r34 som är standard utan något gjort på den och mycket mer efter det

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls längre jag kör bara unive nu

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag försår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka