Nekad Joel_15 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel_15

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/765611989940611341/

Ditt Hex-ID: 11000013d9e774e (Hex)

Vad är din discord tagg? Joelrino#5211

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: b.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kan vara på grund av dåligt beteende då jag och mina vänner var på piren och det startades en fight vilket jag ber så hemskt mycket om ursäkt för vi är nya och det kommer verkligen inte att ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren med vänner och vi spelar tillsammans i samma rum. Vi blev påhoppade av några personer och därefter började vi slåss tillbaka tills vi dog. Sedan kom vi tillbaka och var lugna men de hoppade på oss igen och det fortsatte. Vi är som sagt nya och har spenderat över 25.000 riktiga kronor för att köpa datorer och spela unive då vi bara har hört bra saker om er! Jag älskar verkligen servern och har fastnat hårt för den. Får vi en till chans kommer vi verkligen inte göra om sådant utan vi kommer hålla oss undan från alla möjliga problem! ber verkligen om ursäkt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror det var felaktig eftersom det inte var vi som började bråket, men vi har ju bråkat så det kanske borde räknas som en ban trots allt, jag vet inte jag är ny. Däremot vet jag att jag verkligen är ledsen över det och ångrar det med hela mitt hjärta :/

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nu tar jag lärdom att behålla lugnet och inte slå tillbaka eftersom det kan leda till ban. Jag hatar mig själv för det som hände och jag har slösat jättemycket pengar för att bli bannad efter 2-3 dagar :/ snälla ge oss en ny chans jag kommer aldrig göra om något sånt!!!!!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slå tillbaka vilket jag framöver aldrig kommer att göra! Jag ska behålla lugnet!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag verkligen asså jag kan inte förklara hur mycket jag ångrar allt! Unive är det bästa spelet jag har spelat och på FiveM spelar jag bara Unive! Jag hoppas att ni ger oss en ny chans vi är ip-bannade jag, min bror, och min nära vän. Snälla hjälp oss vi älskar spelet jättemycket och kommer aldrig göra om något fel. Vi är nya och har lärt oss av våra misstag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår! Snälla hjälp oss vi vill verkligen komma tillbaka och ta RP seriöst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka