Ej Antagen Joel687 | Chef-jobb ansökan [MC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel687

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mc

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Jolle687

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 år nu typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag ska utveckla jobbet jo det jag gör först är att se vilka som vill ha kvar jobbet och jag kommer göra en aktivitetskontroll för att se vilka som e aktiva och sen har jag en bitr chef som är redo att ta den rollen och sen kommer jag att ha det öppet här på mc firman och försöka få det så aktivt som möjligt, och när jag anställer folk så kommer jag inte bara lägga in folk som har kompetens nog att sitta där bara för att jag vill ha anställda utan jag vill ha den bästa mc firman och dom bästa anställda så att det inte blir för lalligt, och sen kommer jag ha höga krav på att om jag får reda på att en anställd har lagt ett läggre pris på en person så kommer jobbet ryka direkt för att jag vill bara ha bra anställda inga lall anställda. jag kommer bidra så mycket på detta jobbet så att det blir den bästa platsen och verkligen lägga ner tiden på jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bra erfarenheter innom detta yrke då jag har varit chef på många jobb innan o sen har jag varit chef med på en bilfirma så jag vet hur sakerna funkar och hur man beter sig som en chef.

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart detta är den bästa o stabila servern att spela på

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej bara på unive

Har du läst våra Regler? ja jag kan alla utantill.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka