Accepterad Joel2323 | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Jag är i bilen nu men kan skicka den sen eller skicka när ja tar en intervjun om ja blir godkänd

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Glock#4245

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Andersson och han har gått en Polishögskola och alltid viljat bli polis och det är nu det ska ske han ska ta nästa steg och ansöka till polis här och när han va ung så hade han en ganska bra uppväxt men när han va 16 år så blev hans mamma svårt sjukt han kämpade besökte sjukhuset mycket men till sist så tog det slut hans pappa va också polis så att hans pappa lärde han mycket om yrket också när han hade gått klart polis skolan så blev han till sist som polis som hans pappa också ville att han skulle bli

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra rpar och har spelat här innan och är en mogen kille och har väldigt bra social rp när ja rpar. Och jag kommer se till att det blir utdragna scerios inte bara lalla utan ha en hög rp nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra roligare scenarion och höja min och andras rp Kommer också göra låg dragna scenario så det blir roligare för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för vinna sitt scenario utan tänka på den andra parten också inte bara göra det som är bra för dig själv då är det bättre att du gör det roligare för er båda men att du kanske förlorar scenariot

Hur hittade du Unive? Har varot medlem här förut men har tagit lite små pauser men har varot med i dcen länge så därför ansöker ja nu igen men från början så tipsade min vän mig om servern

Vidare till Muntliga Intervjun, Du har 48h på dig att ta din Intervju innan den blir automatisk Nekad, Lycka till!

Tillbaka