Nekad Joel2323 | Chef-jobb ansökan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Glock#4245

Hur gammal är du? 16,5 snart 17

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 månader men spelade här förut med så vet hur de fungerar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja kommer att vara mycket aktiv och ja kommer att anställa många arbetare så att vi kan få igång en drivande koltur igen eftersom att nu för tiden så är det väldigt mycket dött inne på mekonomen och ja vill utveckla de genom att vara en aktiv chef och hjälpa många och höja mekonomens rp nivå till ett nytt steg kommer att hålla olika typer av utbildningar också för att bli en erfaren mekaniker så alla vet hur de ska rpa med /me och mera

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har jobbat på mekonomen var PA då och ledningen där ja kan mycket om fordon då jag själv är väldigt mycket i verkstad då min pappa äger en firma och där mekar ja med min EPA och moppe mycket förut men börjat meka med bil då ja ska fixa upp en bil tills ja är 18 år så kan mycket om delar med mera

Hur ofta kommer du vara inne? Ja kommer vara aktiv typ 5 timmar om dagen mer på helgen dock så ja typ 8 Tim på helgen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja då

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka