Nekad Joel2323 | Chef-jobb ansökan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Glock#4245

Hur gammal är du? Snart 16

Hur länge har du spelat på Unive? Vet inte riktigt men typ en 1 månad men spelade här innan med

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att hålla det öppet dagligen och jag kommer att försöka att hålla olika event på nattklubben och kommer även ha det öppet mycket och alla är välkomna ditt och jag kommer att försöka ska ha många anställda så att det blir bra eftersom att alla inte ska behöva jobba utan att jag ska lägg upp ett schema hur man ska jobba typ och dom ska ge förslag med

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på klubbar förut och sen har jag mycket erfarenhet irl med också min pappa har jobbat på en klubb med också när han va yngre och han har berättat hur det fungerar och jag har även varot på många klubbar ingame så sett hur andra har haft det men jag ska göra det bästa för servern ska ha det kul och alla spelare

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 3 timmar som chef och ska försöka vara aktiv varje kväll då mycket ja kan så kommer ja anställa många personer med

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive?

Har du läst våra Regler? Ja

Har dyslexi med har papper med men säger mer på muntliga gillar ej skriva

Tillbaka