Nekad Joel2323 | Chef-jobb ansökan [Mekonomen] [Hunkis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? glock_33

Hur gammal är du? 16,5 blir 17

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader nu i sträck typ men även 2021 och 2022

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ja kommer att vara mycket aktiv och ja kommer att anställa många arbetare s att vi kan få igång en drivande koltur igen eftersom att nåu för tiden så är det väldigt mycket dött inne på mekonomen och ja vill utveckla de genom att vara en aktiv chef och hjälpa många och höja mekonomens rp nivå till ett nytt steg kommer att hålla olika typer av utbildningar också för att bli en erfaren mekaniker så alla vet hur de ska rpa med /me och mera jag kommer att göra så att det blir bättre när man rpar på lagning att det inte tar 1 sekund att laga med en /me utan det ska ta lite längre tid och ska se rill så det blir mer /me och man skriver mer jag kommer att ta in många aktiva på meknomen då det är ett viktigt jobb. Kommer att ta in många aktiv samtidigt som det ska kunna mycket om bilarna. Och då ja nu är biträdande så kommer ja fortsätta utveckla jobbet genom att rensa och syrat om på nytt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja har jobbat på mekonomen var PA då och ledningen där ja kan mycket om fordon då jag själv är väldigt mycket i verkstad då min pappa äger en firma och där mekar ja med min EPA och moppe mycket förut men börjat meka med bil då ja ska fixa upp en bil tills ja är 18 år så kan mycket om delar med mera. Jag går även fordon gymnasiet där jag lärt mig mycket om hur delar fungerar och vad de har för funktioner så man kan säga att jag kan mycket om jobbet mekonomen. Och sedan är ja biträdande chef där och har varit det sedan den gamla chefen blev chef men nu vill jag ta över

Hur ofta kommer du vara inne? Ja kommer vara aktiv typ 6-7 timmar om dagen mer på helgen dock så ja typ 10 Tim på helgen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka