Nekad Joel2323 | Chef-jobb ansökan [Grove street pizzeria] [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove street pizzeria

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? glock_33

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 månader nu om inte mer men även sedan 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer ha mycket aktivet och vara mycket på pizzerian och se till så att de är öppet varje dag. Jag kommer se till ha lite olika typer av event så som nya pizza sorter och sånt som folk får komma och testa jag kommer även ha lite olika tävlingar så som vi kommer stå med en lastbil på torget ibland och levarar pizza runt om stan. Kommer också att ha personal som kommer vara mycket aktiv så vi kommer ha öppet så mycket så möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jobbat där innan och varit pa förut så har rätt bra koll på de sen min pappa äger en restaurang i verkligheten så att jag kan väldigt mycket inom resturang branschen. Så har väldigt mycket koll på hur de ska vara och en pizzeria är typ samma som en restaurang.

Hur ofta kommer du vara inne? Minst 4 timmar i pizzerian totalt men kanske lite uppdelat under dagen. Jag kommer vara mycket aktiv se till så att vi har det så mycket så möjligt och kommer anställa folk som kan vara aktiva mycket

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Har dyslexi så skulle kunnat berätta mer muntligt på den delen

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka