Glock_33
Medlem
- Meddelanden
- 139
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn
Vad heter du IRL? Joel
Vad heter du på discord? Glock#4245
Hur gammal är du? 15 snart 16
Hur länge har du spelat på Unive? typ 4 månader och innan det med
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ha öppet där ofta och jag kommer att ha olika typer av event och jag kommer se till att det är öppet där minst en gång om dagen för att alla som vill ska kunna ha kul och bara softa där jag kommer anordna olika typer av fester med mera där man kan vinna priser med
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbet på splitsides innan och varit mycket på klubbar ingame och min pappa mirl har jobbat som vakt på en klubb i malmö och därför så kan jag mycket om det jag vet hur det funkerar och hur man hanterar detta yrke
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 1-2 gånger om dagen sen på kvällen alltid typ varje dag nu på julen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Joel
Vad heter du på discord? Glock#4245
Hur gammal är du? 15 snart 16
Hur länge har du spelat på Unive? typ 4 månader och innan det med
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ha öppet där ofta och jag kommer att ha olika typer av event och jag kommer se till att det är öppet där minst en gång om dagen för att alla som vill ska kunna ha kul och bara softa där jag kommer anordna olika typer av fester med mera där man kan vinna priser med
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbet på splitsides innan och varit mycket på klubbar ingame och min pappa mirl har jobbat som vakt på en klubb i malmö och därför så kan jag mycket om det jag vet hur det funkerar och hur man hanterar detta yrke
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 1-2 gånger om dagen sen på kvällen alltid typ varje dag nu på julen
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja