Inaktuell Joel2323 | Chef-jobb ansökan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolis chef

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Glock#4245

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive ett tag men ja blev perma bannad för att jag ljög om en roll men blev unbannad igen och nu vill jag ta nästa steg och ansöka om chef eftersom att jag har varit polis och är en driven person till detta. men har seplat i 2021 och sen nu senaste typ 3 månader sen tagit lite pauser och sånt. Rpar krim men kommer säga upp den om jag blir chef

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det jag kommer att göra är att jag kommer vara aktiv jag kommer hålla koll på koren så att det inte är lall eftersom i dom sensate polsi chefernas kår så har det varit mycket lall tycker jag själv nu när jag har varit polis jag kommer se till att det är utbildnigar ofta och bra och motiverade personer som är Enhets chefer så olika områden och dom ska kunna sin sak inom det man jobbar inom. Jag kommer hålla olika typer av möten med kåren och ställa frågor om hur dom tycker att det är och vad dem vill göra för att kåren ska bli så bra så möjlig eftersom att unive är en stor server så ska dom ha någon kunnig inom jobbet om man ska inte vara här för att lalla vi alla poliser ska ha en så bra rp så möjligt och det ska ja se till att det blir. Jag kommer läsa många ansökgnigar varje dag och spendera mycket tid inne på stationen ingame eftersom irl så är en polischef inte ute på patrull utan det är dom som är typ inspktör och assistent och dom andra lägre eller hur man ska förklara det. Man ska hålla kolla på kåren som chef det är det viktigaste inom just detta yrket eftersom att polisen har en stor roll på servern så vill jag driva det till så bra rp så möjligt. så att alla kan ha kul och vi i kåren ska se till att detta blir så bra så möjligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polis ingame och har koll på lagarna väldigt bra eftersom att jag dels har Am kort och jag pluggar på körkort och kan mycket inom trafiken jag kan också mycket om polis lagar som PL 13,PL 14 m.m eftersom att min mamma irl har jobbat som polis och gått polishögskola så vet jag väldigt mycket om det jag kan också mycket om lagar eftersom att min mamma har berättat mycket om hur mycket man ska kunna för att vara polis och det är mycket och jag har ställt frågor till hon med men nu jobbar hon på sjukhus istället. Jag kan också mycket inom just hantera olika typer av saker när det till exempel är 2 poliser som inte kommer överrens så är jag bra på att snacka med dom jag är en kille som visar alla lika mycket reskpekt hur man än är som person eller har en fuktion nedstädning så ska alla ha lika mycket respekt och det är mitt mål.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommeer vara inne typ 6 timmar på vardagar sen 12-15 timmar på vardagar beronde på om jag har macth men kommer lägga ner väldigt mycket tid på kåren för att alla ska ha det så bra så möjlig och trivas och vilja vara polis.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja det har jag vill bara säga att jag har dyslexi med så kan säga mer på muntliga och har koll på serverns regler bra med

tänk på min dylexi vill verkligen detta har papper med på det men kommer göra en sjuk muntlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka