Accepterad Joel2323 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182916954/

Ditt Hex-ID: 110000148e02d5a

Vad är din discord tagg? Glock#4245

Vem var det som bannade dig? @Lucifer

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-19 161244.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var så att jag och min kompis tänkte råna gruvan och sedan så va det så att det va några som vaktade och sedan så sköt dom oss i benet efter det så gick dom och riktade och sedan sa han lägg ner din glock så råkade ja lägga ner min kniv och jag hade 2 glocks på mig för glömde lägga in min andra så när han går in i marken eller vad man säger så tog jag upp min pistol sköt han och sedan så kom hans vän och döda mig och eftersom att han ej riktade och jag vet om att jag kan träffa bra så trodde jad att jag skulle klara det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän körde till gruvan för vi såg att där va folk eftersom att någon skrev i twt kom gruvan då stack vi ditt snabbt för vi tänkte göra ett snabbt rån där jag och min vän när vi va där så hoppade vi ut och riktade sedan efter det så blir vi skjutna i benen från bergen av 2 grabbar sedan går dom ner dom sköt ca 4-5 skott i benen så ja sedan så antar dom att man ska ställa sig upp och det går ju inte så då låg jag ner dom spelar för att få vapen engligt mig där eftersom dom säger ge glocken och jag och min vän gjorde en /sme skottskadad i benet och sedan tog jag ett badnaget som jag tog runt benet sedan sa han lägg ner din glock så råkade ja lägga en fäll kniv och sedan när han ej riktade så sköt jag han i huvudet eftersom jag såg ett läge han skitade inte på mig eller något och jag vet om att jag är träffsäker och därför vet jag om att jag kunde ta dom 2 men sedan när jag dödat han när mig så sköt hans vän mig så jag dog sedan efter det blev jag bannad för fear rp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej egentligen inte det va jag som gjorde fel och jag förstår och detta kommer inte ske igen och jag ska göra rätt nästa gång som sagt det va mitt i natten och jnag va trött jag hade också varit ute med vänner som va hemma hos mig då vi drack lite och hade kul ni vet hur det är och sedan så nu ångrar ja detta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer ej ihåg men tror ni kan kolla det kan förklara sedan har dyslexi så ja men jag vet inte kan ej se det men tror ni kan de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag det jag kunde gjort hade varit att jag gav glocken men det blev ju fel som sagt och eftersom jag va trött och lite full så har jag lärt mig att man inte ska spela när man värken är skit trött eller druckit sprit samma dag för det är då man gör misstak och detta har jag lärt mig av vaknade också med feber igår så va trött för ja va sjuk med men valde att träffa mina vännner ändå istället hade jag kunnat skita i träffa dom för den stunden och kunnat varit hemma och vila och inte spelat så ja jag har lärt mig mycket av denna bannen och detta ska inte ske någonsin igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag det jag har lärt mig är att inte spela när man värken är sjuk eller har druckit eller är trött för det bidrar med att man gör fel eftersom man inte kan kotrollera sig på samma sätt eftersom man inte har kontroll på vad man gör. Sedan har jag lärt mig att man ska kolla runt innan man rånar för att kolla så att ingen står där och vaktar men som sagt jag har lärt mig jätte mycket efter denna bannen och detta ska ALDRIG SKE IGEN. Och nu när det är lov vill jag ha en ny chans och ha kul med mina vänner ingame och ha rolig rp och bidra med många bra scerion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag förstår och jag vill verkligen ha en ny chans så kommer ej be er läsa den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka