Nekad Joel2323 | Ban Överklagan [Örsk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182916954/

Ditt Hex-ID: 110000148e02d5a

Vad är din discord tagg? Glock#4245

Vem var det som bannade dig? Örsk

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-02-23 143623.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det jag tror dom vald banna mig för va eftersom att jag tog min kompis polis roller för jag va längre rank än han så att han sa att jag fick det om jag ville och jag viste inte detta att detta va perma ban för min kompis sa att man blir bara blackad som snut alltså att man inte får bli polis igen eftersom att då har man lärt sig något och inte ta någon annans bilder. Jag förstår att detta va ett fel jag gjorde sedan så valde staffsen också att banna mig för hets ooc när en annan person sitter i supporten och hetsar mot mig Skalman heter han och örsk låter han göra det där ser man viken respekt dom kan visa visa men inte andra att dom ens får sitta och hålla på men sedan när jag säger sluta fucking hålla på för jag blir arg så klart så förstår han inte att man blir arg när han sitter och säger du kan säga hejdå till unive och massa sånt och proveserar mig så att jag blir argv och eftersom att jag är en person som välkdigt lätt blir arg eftersom jag har adhd så är det svårt att vara lugna där med det går inte bara och ansöker från hjärtat att jag ska få en andra chans för detta kommer aldrig ske igen och det kan inte ske igen eftersom att jag är blackad som polis ju säger dom så att jag kommer inte kunna bli polis igen ju men har LÄRT MIG AV DENNA BANNEN vill verkligen fortsätta njuta av helgen med rp och sista dagarna av sportlovet med rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände va att jag skulle bli återanställd som polis min vän som va polis tidigare sa ta mina roller du har ändå varit snut för har bild på mina egna roller med. Men han sa ta mina roller eftersom att han hade fri och alla rollerna på sitt konto sedan så hoppar dom support polisernas ja blir ditt kallade men detta ska inte vara en perma ban eftersom att jag har värken COMBACT LOGGAT, ELLER HETSAT FÖRE DOM började hetsa så och egentligen ska detta bara vara en blacklist från polis känner masssa från förra lednigen som nu är krim och dom har sagt att det är konstogt att vara p bannad för de men det är ni som avgör så ska inte lägga mig i men vill ha en ny chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt för mina vänner som va lednig på polisen säger man bara ska vara blackad från polisen och sedan att du ljuger om att jag har c loggat för banna mig längre är inte okej iheller tycker jag för har inte loggat igår att jag va lite arg i support förstår jag men jag menar inget mot er staffsen som va dom är och detta kommer aldrog ske igen nu vill jag ha en ny chans bara för vill visa min bättre sida

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag men kommer inte ihåg va det va för sry men ni kan kolla det tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag kunnat göra är att jag hade kunnat visa min rikta roller istället för min väns men jag va lite trött och sånt men detta kommer aldrog ske igen och detta ska jag aldrig göra jag kunde gjort rätt från mig och visa mina riktiga roller istället för min kompis men han sa jag fick för skulle bara bli blackad som polis då

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ljuga om roller och sådant eftersom att det blir bara fel och man ska inte göra det eftersom att det inte är ens egna utan det va min kompis roller utan istället så skulle jag varit ärlig och jag har också lärt mig att ta det mer lugnt i support men jag blev verkligen arg när dom sitter och håller på med mig och jag har till ch med papper på min adhd om jag ska skicka dom för att få en andra chans men detta kommer aldrig ske men min vän sa som har varit i lednigen som polis att detta är bara en blacklist från polisen så jag vet inte riktigt om ni gjorde rätt men ja ni som tar beslut så ska ej lägga mig i men vill verkligen ha en ny chaNS kommer aldrig ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemen det fattar jag

Sedan så hade jag viljat ha klipp på min c logg och det andra men vill jätte gärna ha en nya chans

Du lämnade support och och bytte namn på discord och profilbild för att undvika ban

Tillbaka