Nekad Joel2323 | Ansökan till Servervakt [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock_33

Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? Glock#4245

Ange ditt födelsedatum 16 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. På fritiden så brukar ja lägga ner väldigt mycket tid till att spela och rpa sen så tränar ja också hockey och gymmar men ja brukar spela ungefär 5 timmar utom när det e helg då spelar ja mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? Tror typ 2 månader ksk 1 vet ej riktigt men tror ni kan se

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 bans men kan ej lägga in bild men kan visa den som tar min interjuv sen om jag blir godkänd

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Asså En servervakts Jobb Är att Rp Men Samt hjälpa till Staffs lite granna. Jobb så det blir enklare Det är väldigt Bra att var servervakt inom T.ex Krim rpn För många folk Lallar ibland Och Så vidare T.ex Ibland Miss klickar folk varandra Och behöver Ress och då kan det vara bra att kunna ressa och om något går fel i ett scenario då Är det väldigt Bra att Var servervakt För dom medans Man rp Kan man se Vad som Går fel Och Ändra På Det så alla Kan Ha ett Rp Scenario Med en bra rp Nivå T.ex Om någon Miss klickar R för att Lägg in Magasin Då Kanske Någon dör I ett Scenario som att Vi t.ex har en Gisslan eller kidnappat någon Och en Person Miss klickar Gisslan Eller Personen som är Kidnappat Och ingen är servervakt Då kan hela scenariot var Förstört Om ingen Staff Kommer och Ressar han Så det är väldigt bra att var en servervakt inom T.ex Krim rpn Som jag rpr. För att hjälpa till så det går rätt till. Det är också bra att vara sv för att kunna kicka eller lägga en svban på lallare

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat på servern i e månad typ och innan med mina kompisar och har spelat varje dag med. Har mött många lallare som förtjanar en kick eller en liten ban och är tvungen att skicka flera reports till staffs och ibland svarar ingen så jag vill kunna kicka de själv så jag inte behöver vänta på en staffs och ksk bli sur för ingen staff svarar. Det har hänt flera gånger och jag vill inte att det ska hända så jag vill bli en servervakt för att kunna rensa många lallare på pieren eller troget som staff inte har tid med. Jag är aktiv mycket och är mycket på piren och torget så jag kommer kunna förhoppningsvis vara bra för detta jobbet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är ifall du revvar för att vinna eller lägger en ban under ett scenarion eller drar en kick på någon du inte gillar och korruption är när du inte tar åtgärder mot din kompis och inte är rättvis inom åtgärder och detta är inte okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka