Accepterad Joel121212 | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
78
Reaction score
14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/joel12301/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel brosgård

Vad är ditt discord namn? Kungen#2522

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pablo Juansson och är en ung grabb på 22 år. Han kommer från Spanien, Madrid. Hans uppväxt var ganska lätt eftersom han bodde i en rikemansfamilj. Hans pappa var vd på Amazon och hans mamma var en hemma fru. Han hade 2 syskon en storebror och en lillasyster. När han blev 10 år så skulle hans pappa iväg på ett möte med sitt jobb i Ryssland. Allt var normalt tills han såg hans pappas mobil där han hade skrivit med en annan tjej från Ryssland. Dem skrev på engelska och Pablo var inte den bästa engelska men han kunde förstå lite. Det handlade om att hon skulle få pengar om dem hade samlag och höll på i Ryssland den stunden han var där, resten av texten kunde han inte. Detta gjorde såklart Pablo rasande på sin pappa och tyckte synd om sin mor. Han höll detta hemligt i några månader tills det hände igen, samma tjej och samma slags möte. Detta fick Pablo att bli rasande och sa till sina syskon om allt. Dem ville inte säga något till deras mamma för hennes hjärta hade gått i 1000 delar. Tillslut när det hände för tredje gången fick det vara nog. Pablo var 18 vid denna tid och bestämde sig för att säga allt. Han samlade familjen och sa som det var. Mamman blev såklart jätteledsen och pappan visste inte var han skulle ta sig till. Detta gjorde att familjen splittrades. Barnen bodde hos deras mamma och pappan blev själv och gick in i en depression. Han slutade han jobba lika mycket och fick stora skulder. Sen dess han Pablo flyttat hemifrån och idag är en glad grabb som är arbetslös men skulle gärna ha ett jobb. Han har ett väldigt stort intressen för bilar och skulle gärna vilja ha en sport bil en dag. Hans personlighet är väldigt iskall men kan vissa starka känslor efter sin barndom.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill göra skillnad på servern och försöka förbättra den med dem sakerna som går att förbättra. T.ex. dem jobben som inte många jobbar med och är en stor eftersökan att folk ska jobba med dem jobben hade Pablo kunnat jobba med. Jag kommer bidra med en bra RP på en seriös nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ha inte hittat så många bra och aktiva servrar som denna så det hade varit jättekul och så. Mina planer om jag bli whitelistad är att jobba på autoexperten eller på en bilfirma för det handlar om bilar och Pablo har ett stort intresse för det.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar kör och är whitelistade på denna servern så det var dem som rekommenderade denna servern. Och hittills verka den vara toppen

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rollspel är jag ska försöka bli så duktig på det och att jag verkligen kan leva mig in i spelet. Det ska vara som att den är som vanligt och att jag verkligen känner till hur jag ska agera och hur jag löser/skapar olika scenario.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nuläget.
 
+rep riktigt bra kille på roleplay, förtjänar whitelist till 100%!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top