Nekad Joel121212 | Chef-jobb ansökan [Uppdaterad 2] [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
78
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Joel

Vad heter du på discord? Kungen#2522

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 250+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag känner just nu att det är kaos på meko och ingen svarar i mobilen och det är svårt att få tag på meko och jag vill göra en förändring på detta så det blir bättre RP. Om jag skulle bli chef på Mekonomen skulle jag se till att Mekonomen få ett bra ryckte igen och inte blir lika hatat som det är nu när ingen svarar i telefonen eller är i tjänst som dem ska vara. Detta måste få en förändring direkt vilket jag absolut skulle göra och det är därför jag vill bli chef på meko. Jag vill även bli chef på meko för RP:N hade blivit bättre då det finns aktiva folk som jobba så jag hade anställt mycket aktiva folk och sparkat dem som inte gör sitt jobb. Jag kommer se till att det finns alltid folk i tjänst och att mina kunder blir nöjda.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så mycket erfarenhet inom att vara chef men nån gång måste vara den första gången. jag har jobbat med bilar innan och vet hur det går till men inom chef så har jag sett hur det går till och jag skulle lära mig det väldigt snabbt för när jag hittar nåt jag är intresserad av så lär jag mig det mycket snabbt. jag har inte så mycket erfarenheter inom att vara chef men inom laga bilar och så har jag mycket erfarenhet. Jag har redan tänkt ut en plan om hur jag ska lösa hela meko situationen för just nu har jag fått höra att det är kaos och många klagar på meko.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är mycket snäll person som hade en tuff uppväxt men klarade vuxen livet med lite problem och just nu har bara bra kontakt med sin mamma och bröder så hans pappa sitter inne för brottsliga saker inom jobbet. Hans pappa var otrogen mot hans mamma flertal gånger då när Pablo var 17 och sa det tills sin mamma blev det förändring och de var då allt kom fram om vad hans pappa egentligen har gjort. Det började redan vid ung ålder då Pablo såg att hans pappa skrev med nån tjej som han ej visste vem det var men Pablo höll det tyst några år innan det hände igen. Han såg att det var från samma tjej när han skulle på samma resa som innan till Ryssland. Denna gången märkte han var det stog då han kunde läsa. Detta gjorde Pablo chockad och ville säga till sin mamma men gjorde ej det för han visste hur ledsen hon skulle bli. Men tillslut den 3 gången hade Pablo fått nog och sa det när deras familj åt middag. Detta gjorde alla chockade och mamman blev direkt ledsen. Efter detta har det även kommit fram andra saker som hans far han gjorde vilket gjorde så han fick fängelse i 5 år. Detta betyder att hans pappa kommer ut detta året vilket Pablo ser fram emot nu när han är 22 år gammal. Man kan beskriva Pablo som en väldigt pratglad är absolut inte blyg utan kan prata med nya folk lätt och lära känna dem. Han blir inte så arg lätt men när väl folk försöker hetsa upp han så ryter han till men inget allvarligt utan bara säger till på skarpen. Min karaktär skulle lätt passat in i detta jobbet då han har erfarenhet inom bilar och så men att styra o ställe på mekonomen skulle vara något nytt men han skulle sköta det snyggt och bra och mekonomen skulle bli i dess bästa form.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne ofta nu när det är sommarlov så jag skulle säga mellan 14-05 och kanske spela 6+ timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja absolut

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag ej.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag.

Senast ändrad:
+rep han skulle verkligen behövas där för ingen på meko svarar eller jobbar och han kan säkert anställa aktiva personer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka