Accepterad Joel Irheden | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel Irheden

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093036543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Irheden

Vad är ditt discord namn? TheBoel#7367

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Irheden, Joel hade en väldigt bra och rik barndom men det skulle förändras för när Joel fyllde 10 år så gick hans mamma bort och snart därefter hans pappa också. Detta gjorde så att Joel hamnade på barnhem där han ej fick så mycket mat och kläder. Allt han hade när han var liten var borta. Men det var också då han insåg att han ej hade kunnat leva på sina föräldrars förmögenhet utan behövde tjäna pengarna själv. Så när Joel växte upp och kom ur barnhemmet så startade han att jobba för att tjäna pengar. Joel har några intressen som att han gillar och beundrar bilar och andra sorters fordon. Så på fritiden åker han på olika bil ställen och tittar på bilar. Allt detta kommer fortsätta på Unive RP.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag kommer göra staden bättre och bidra till att rp blir roligare och seriösare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bättre rp miljö och jag kommer också bidra till att alla känner sig välkomna på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ej bara ska spela för att vinna utan att spela för att ha kul och att andra ska också kunna vinna i scenarion och ej att en själv är huvudpersonen.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om unive på sociala medier.

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka