Nekad joel#gojul | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joel#gojul

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? joel abrahamsson

Vad är ditt discord namn? joel_ _#6403

Vad är ditt födelsedatum? 27 Oktober 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Honken abrahamsson och han växte upp i väldigt dåliga förhållanden, där mamman var knarkare och pappan jobbade borta 50 veckor av 52 på ett år. Honkenl fick klara mig mest på egen hand och han hamna snett på det i samhället. Hela Hans uppväxt bestod av att Han hängde mycket ute på torg på nätterna. Han testa alla möjliga substanser. Men när Han blev 20 så kom en vis man fram till han och sa "Vill du verkligen leva såhär". Just den meningen fick honken att ändra sig själv helt. Han börja plugga upp Hans betyg. Han började söka helgjobb för att försörja sig och sin mamma. Han vill börja jobba som polis. Han försöker även åka runt till olika torg på nätterna och stoppa ungdomar som står där ute och tar substanser. Han vill ändra samhället till det bättre och skulle gärna vilja ha lite spännande i sin vardag. I alla fall utanför jobbet så gillar han att hänga med sina vänner, det spelar ingen roll var, ett nytt ställe är alltid kul att utforska. Han har samt interssen för sportbilar,honken är då väldigt intresserad av bilen BMW, han gillat bilen sen han var liten. honken hoppas han kan bli medlem i staden och göra ordning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att sprida glädje och ro med att göra så att alla har det roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man är över 18

Hur hittade du Unive? jag hittade unive i fivem och på tiktok

Nekad.
Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
Samt du är ej med i discorden. Du får gå med här https://discord.gg/unive ifall du är med dubbelkolla så att du har skrivit rätt discord namn i ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka