Nekad joel fixar | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? LIDDEGAME#1335

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då Joel fixar och är en man som är 22 år och har haft en väldigt tuff barndom för hans föräldrar skilde sig när han var liten vilket gjorde att hamnade väldigt snett i livet och han började efter han kommit upp i tonåren ansöka till ett jobb för att komma bort från verkligheten några gånger varje dag då hans stora intresse var att styla och trimma olika fordon då han ärvt en hel del kunskaper av sin farfar som var bonde i syd Sudan och fick vara med han en hel del och reparera olika läckage på fordonen och lärde sig snabbt att felsöka för att hitta olika fel. Han hittade då sitt stora intresse när hans pappa fick ett nytt jobb på en av dom stora mekanikerna som heter merkonomen som var i syd Sudan där joel var med en hel del för att lära sig och kunna framföra olika verktyg och har kommit väldigt långt i livet då han ska startar egen bil firma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med stämmnigen genom att till exempel stoppa fighter på både piren och sjukhuset. sen kommer jag försöka att få fler folk att börja jobba genom att köra dem till arbetsfömedlingen. Jag kommer även köra de som behöver komma till sjukhuset om det är nödfall. Jag kommer även sälja bilar för ett bra pris. Då jag kommer sälja alla möjliga bilar som till exemple bmx.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska för sitt egna bästa hel tiden som till exempel om man blir rånad så ska man inte springa iväg eftersom ingen hade gjort så i verkligheten. Så händer det får man bara acesptera det som händer.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som tipsade om servern men jag orkade inte checka in unive men när jag kollade på fivem och letade efter servrar så hittade jag Unive och tänkte att denhär serverna tar vi och det var ett bra val och sa att den var sjukt rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka