Nekad joel fixar | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? LIDDEGAME#1335

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter joel fixar och han kommer från syd sudan men är uppvuxen i Sverige. Han kom till Sverige när han var 4 år då det var väldigt fattigt i sudan där han bodde. Han är 25 år gammal. Hans största intresse är bilar då han älskar att köpa, köra och sälja bilar. Han är en riktigt snäll och trevlig person men om folk börjar slå han kan han få ett utbrott. Men han är lätt att lungna ner så det är lugnt om nåt sånt skulle hända. Hans dröm jobb är att köpa och sälja bilar men just nu så jobbar han i en gruva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till med stämmnigen och få fler folk att börja jobba. Jag kommer även köra de som behöver komma till sjukhuset om det är nödfall. Jag kommer även sälja bilar för ett bra pris.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska för sitt egna bästa hel tiden som till exempel om man blir rånad så ska man inte springa iväg eftersom ingen hade gjort så i verkligheten.

Hur hittade du Unive? Av en kompis som tipsade om servern och sa att den var sjukt rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka