Accepterad joel fixar | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Liddegame#1335

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Joel fixar är en passionerad bilentusiast med ett hjärta som klappar för allt som har med fordon att göra. Han är född och uppvuxen i en liten by som så kallad Eslöv. Joel föddes 2001-02-16. Det var där han fann sin största passion bilar. Han var väldigt ung när han blev intresserad av bilens fina motorer och växellåder.

Joel hade en nära relation till sin far, som själv var bil mekaniker, och det var genom honom joels kärlek till bilar började blomstra. Tillsammans tillbringade de timmar i gargaet,skruvade, modifierade och återställde gamla bilar till sin forna glans. För joel var det inte bara ett intresse utan en livsstil.

under tonåren var Joel fixar den kille som alltid var under motorhuven på sin bil. Han bytte ut delar och deltog i en massa street racing utanför staden. Hans kunskap om bilar var djupgående, och han kunde identifiera nästan alla fel i en bil bara genom att lyssna på ljudet på motorn

Joel blev snabbt känd i byn och bland hans vänner att han var grym på att köra och fixa bilar. han var den som kallades när någon hade problem med sin bil eller ville ha råd om vilket fordon de skulle köpa nästa gång. Hans entusiasm var smittsam och många kom för att beundra hans senaste projekt eller bara för att höra honom prata om olika bilmotorer.

Utöver sitt intresse för bilar hade joel också en stark käsnla för gemenskap. Med både vänner och famlij, men även med främlingar som hade samma intresse. Han älskar att organisera bil träffar men även bil tävlingar där han alltid kom först.

Joels största dröm är att få öppna en egen bilverkstad för att uppfylla hans dröm. Men han gjorde inte det bara för han själv utan även för sin far som hade nyligen gått bort. Hans fars största dröm var att få öppna en bilverstad och därför ville joel öppna en.

Men för joel var bilar inte bara ett transportmedel utan en del av hans identitet och en källa till oändlig glädje och insperation. och oavsett vart i livet förde honom skulle hans kärlek för bilar aldrig försvinna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att göra så att det blir bättre rp och jag kommer rapotera allt som jag ser någon gör fel som blivit. Jag kommer höja rp nivån och även göra det kul för alla på servern och göra rätt och ta klipp när någon gör fel så kan jag underlätta för stavsen. jag kommer även försöka fixa bilträffar och grill fester för att alla ska kunna få vara med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte bara ska göra så att jag ska vinna men även ge den andra chans så att det ska bli bättre rp. Det blir roligare för båda två och folk kommer vela göra fler scenarin med mig som sagt man ska rp i den andra förhållande och inte tänka på sig själv hela itden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och där står det sammanfattnings vis att man bara ska göra det roligt för alla genom att inte rp fel och att man ska inte avbryta scenarion och vara snälla mot alla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar verkligen rp och att spela med vänner så denna servern är perfekt för mig.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka