Nekad joel fixar | Ban Överklagan | Merov

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? LIDDEGAME#1335

Vem var det som bannade dig? Shoobre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment discord bakrund.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte kan varit för jag lämmnade men det var ej mening mitt spel kraschade. jag har två vittnen som såg detta hända.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bil och så kraschade mitt spel och sen när jag skulle gå in igen var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja eftersom jag kan inte styra en krasch

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad 2 gånger innan men de båda var felaktiga så de blev borttagna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag kan inte styra en krasch på ett spel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Nej för jag kraschade och som jag sa jag har vittnen att detta är sant.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka