Nekad Joel | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joel

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135727418/

Ditt Hex-ID: 110000146101f3a

Vad är din discord tagg? BABA GANOUSH#6061

Vem var det som bannade dig? zensy

Hur lång tid var din ban? 30 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stod vid ett bråk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis som åkte runt med mig började bråka med två andra killar på torget och min kompis blev dödad av dom andra två killarna och då hoppade jag ut ur min bil och skrek att jag skulle ringa polisen och då tog jag upp min mobil och började ringa polisen och då kom ena grabben och slog ihjäl mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är en felaktig ban då jag inte gjorde något och jag stod bara där och skulle ringa polisen och jag tror han som bannade mig bannade alla där och så inte själva scenario som var där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en tidigare ban då jag råkade skriva i twitter när jag skulle skriva i report chatten men då var jag helt ny till fiveM och var unbannad då, jag har även några felaktiga bans där jag blivit unbannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte hoppat ut ur bilen jag skulle istället åkt ifrån några meter och ringt polisen och ambulansen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte gå fram till dom som bråkar utan att gå ifrån platsen och ringa polisen och ambulans

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka