Accepterad Joel 2.0 | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067392316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? TeeneWeenieMuffins#5063

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Andersson och han kommer från en annan stad men har precis flyttat in i Unive-staden. Joel bor ensam och söker jobb, men har alltid velat bli polis (Trafikpolis). Joel Andersson föddes den 18-06-2000 och det betyder alltså att han fyller 21 år om 7 dagar (en vecka). Joel brukar alltid vara glad, särskilt när han får se på bilar. Han är väldigt intresserad av bilar och har alltid drömt om att köpa en och därför behöver Joel ett jobb. Annars så lever Joel på A-kassa just nu och det går okej, men han är jobbsökande.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med ett högt rollspel och förbättrad rollspel (mig själv). Jag kommer spela enligt reglerna och jag tycker själv att jag är en bra rollspelare därför att jag beter mig precis som jag skulle ha gjort i verkligheten. Jag kommer också bidra med att vara aktiv och om jag får jobb så kommer jag vara ganska aktiv på det jobbet också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir inreserad av unive när jag ser hur discord servern är väldigt bra uppyggd och att ni har ett bra system och många spelare i fiveM servern så att det blir som en riktig stad. Jag tycker också att ni har lagt till många bra funktioner i fiveM servern såsom apparna i telefonen affärerna m.m. Det verkar alltså som en väldigt bra server.

Hur hittade du Unive? Jag tittade mycket på youtube när andra spelade på unive fiveM servern och det såg väldigt kul ut. Så jag sökte på discord efter unive servern och joinade och valde att också stanna. Så hittade jag unive roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att tillsammans med alla andra rollspelare få en hög roleplay nivå och en så bra FiveM server som möjligt så att fler kan hitta unive och joina och så att det blir kul att spela men såklart också roleplay. Mitt roleplay mål är att bete mig som jag skulle ha gjort i verkligheten och jag tycker att jag når upp till det målet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att spela, ha kul, köra mycket rp och vara aktiv både i FiveM servern och i Unive Roleplay Discord Servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var det förut för ungefär 3 dagar sedan och tillbaka, men nu så spelar jag bara på unive roleplay.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka