Accepterad Joel 2.0 | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067392316/

Ditt Hex-ID: 110000141fd693c (Hex)

Vad är din discord tagg? Jojo 2.0#0001

Vem var det som bannade dig? Pizzapojken.

Hur lång tid var din ban? 6 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Pizzapojken. Återstår: 6 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag kallade en tjej för en objekt, vilket inte är okej. Men hon kallade sig själv för objekt och blev jätte arg på mig och frågade om hon såg ut som ett objekt. Hon sa själv innan att hon är ett objekt och då sa jag också det (ironiskt sätt). Men om hon inte förstod att jag var ironisk bara för att hon hade kallat sig själv för objekt innan så ber jag om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis åkte bil och så var det en tjej där, jag sa: Kolla en brud bara för att skoja med hennes pojkvän. Men då blev både pojkvännen och tjejen jätte arga och började fråga om hon var ett objekt eller något. Den tjejen sa innan att hon var ett objekt, så jag sa att hon var ett objekt, men på ett ironiskt sätt. Men om hon inte förstod att jag var ironisk bara för att hon hade kallat sig själv för objekt innan så ber jag om ursäkt. Det ska inte hända igen och det var dumt gjort, men hon kallade sig själv för objekt och jag tror att hon menade det på ett ironiskt sätt och sedan när hon frågade mig om hon var ett objekt så tänkte jag också vara ironisk och säga ja. Men det var ändå dumt gjort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och, men mest felaktig enligt mig därför att jag var ironisk när jag sa att hon var objekt. Och jag sa det därför att hon hade kallat sig för objekt innan, alltså på ett ironiskt sätt. Men jag förstår att folk inte alltid kan förstå när man är ironisk och när man inte är ironisk, därför så tycker jag att bannen är lite både och (felaktig men ändå inte). Men enligt mig, mest felaktig pga att jag var ironisk. Menade inte att dom skulle tro att jag menade det jag sa. Hon kallade sig själv för ett objekt, men jag tror att hon var ironisk och sedan när hon frågade mig om hon var ett objekt så tänkte jag också vara ironisk och säga ja. Men det var ändå dumt sagt och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ två av dom bannsen var icke-felaktiga och jag lärde mig både om occ och ig och lite mer om rp regler i unive. Men resten av bansen var felaktiga och jag blev unbannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha kallat henne för brud från början för att skoja med pojkvännen, för då skulle inget av det här ens startas och jag skulle aldrig ha kallat henne för objekt även om jag var ironisk och hon kallade sig själv för objekt så skulle jag inte ha kallat henne för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen! Ja, att vara mer försiktig med vad jag säger, att alla ska tycka att det är lika kul när jag skämtar, att försöka använda ironi om jag skulle använda det någon gång på en nivå som dom flesta skulle ha förstått och att jag aldrig mer ska kalla någon för objekt även om personen själv har kallat sig för det och även om jag var ironisk. Det jag sa var ändå grovt, dumt, och en sak som man aldrig ska säga vilken situation det än är. Jag tänker aldrig göra om det här igen!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka