Nekad Joel 2.0 | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jojo08_08

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199067392316/

Ditt Hex-ID: 110000141fd693c (Hex)

Vad är din discord tagg? TeeneWeenieMuffins#5063

Vem var det som bannade dig? Falken

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: vdm ~Falken. Återstår: 9 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag råkade köra på en kille.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på en kille och sa förlåt hur gick det och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, därför att det inte var mitt fel. Den där personen stod bredvid min bil och precis när jag började köra så sprang han framför min bil. Jag stannade också för att säga förlåt och för att fråga hur det gick även om det inte var mitt fel. Den personen dog inte ens, han fick bara en liten smäll och gick upp igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den bannen var felaktig och jag blev unbannad igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade faktiskt inte kunnat göra något, jag skulle inte ha hunnit att bromsa innan jag körde på personen. Och sedan så är jag ingen tankeläsare, hur skulle jag veta att den personen skulle springa framför min bil precis när jag började köra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kanske att vara extra försiktig. Men det är svårt att vara extra försiktig när folk bara springer framför ens bil hur som helst när man kör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka