Accepterad Joe S. | Ban överklagan/Q

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joe S.

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
-2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199087417561/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Joe S.

Vad är din discord tagg? AmoSemir#5925

Vem var det som bannade dig? [Admin] Ax3l

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? För du tar ut Colts i polisens förråd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ut colts ur ett polis förråd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut colts ur ett polis förråd med misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det här är första gången jag joinat en svensk ekonomi server eller ekonomi server i allmänhet. Så förråds konceptet är nytt för mig. Man lär sig inte i träning hur förråd fungerar, de bara droppar en pistol och låter dig skjuta. Så innan jag gick på patrull klickade jag bara snabbt för att ta ett vapen och råkade plocka på mig ca 5 colts då antals siffran va på 5 (i F2 menyn). Så då råkade jag ta 5 colts o jag märkte inte det föränn någon såg det på loggs. Det var något som chockade mig då jag vet att jag inte gör det med avsikt, men jag valde att inte neka detta och bara bad om ursäkt ett flertalet gånger i polischatten samt självaste Staffen. Men sen sa jag att jag inte ska göra något sånt igen då jag kommer lägga märkte till antalet samt vapnet jag tar. Istället för att bara banna låt oss få tala och förklara. De flesta är som ban hungriga hyenor hela bunten, o inte bara det så är de inte heller opartiska. De hjälper deras vänner ur skiten o sätter andra där för att komma fritt eftersom att de har en hög staff titel. Jag har en massa jävla erfarenhet inom staff då jag vart ägare och in command för staffs i amerikanska servers, men asså jag blir fan ledsen när jag kommer till en av de främsta svenska FiveM servern bara förstöras pågrund av ett par unga gubbar som går runt och bannar folk utan att prata med personen. Det är så jälva ledsamt detta. Jag o en massa känner samma men känner att vi inte vågat öppna vår mun men nu jävlar orkar vi inte mer. Någon måste sätta stopp för detta. Öppnar jag munnen så blir jag säkert bannad men bryr mig faktiskt inte längre. Jag bryr mig inte om jag förblir bannad då det är ni som tar hand om allt. Men jag skriver allt detta för att jag bryr mig om servern och att folk kan göra något utan att oroa sig för hyenorna. Helt enkelt en viss bunt korrupta staffs. Jag var delägare på en whitelist server innan jag blev scammad på pengar och la ner för att komma till en svensk server. Genom hela min karriär, i ca 7 månader bannade jag 1 person och han va modder. VI BANNADE ALDRIG, VI TRIGGADE INTE IGÅNG FOLK GENOM ATT BANNA. Man lär sig inte utav sina misstag sådär. Staffs ska sätta folk i en tankeställare för att få personen att förstå problemet. I detta fall vart det en perm ban för något jag gjorde utan avsikt och vilja, så det är bara så jävla kaotiskt att banna någon på det sättet. Sedan jag joina servern har jag blivit kallad för rasisitiska ord som verkligen trycker ner på mig och mina krafter men jag ger inte ett piss över det! Jag snackar med personerna och analyserar vad för problem jag har. Försöker lösa det! Respekt till servers som gör sitt jobb fyfan va nie guld! Ni andra som bara bannar och har kul, jag har inget o säga till er!
Tack för att ni tog er tid att läsa! Uppskattas, bara kärlek!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var en felaktig ban då de banna mig för OOC in game i chatten, när jag inte har tillgång till OOC Chatt in game.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjorde inte saken, felaktigt dömd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tyvärr. Jag vet vad som är rätt och fel och kommer aldrig göra om det då jag är disciplinerade och kritiskt tänkande. Men meningen LÄR MIG AV MINA MISSTAG verkar vissa staffs inte ha en aning om!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka