Nekad Joe Poeson | Medlem ansökning [Gatti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joe Poeson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198987389658/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Mühlbach

Vad är ditt discord namn? JohnM#3451

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joe Poeson och är född 1976, Joe är en pratglad och omtänksam person. men hade en väldigt svår uppväxt i Sandy Shores eftersom han inte kände sig trygg i sin egen kropp och därmed blev mobbad när han betedde sig som en tjej.

När han precis hade fyllt 19 år så fick han sin första bil, en bubbelgumsrosa folkvagns bubbla. Han älskade friheten och farten som kom med bubblan, men inte så länge efter hans födelsedag så körde han väldigt fort i en kurva lite norr om Ikea och voltade med bilen. Denna krashen förändrade Joe´s liv helt, han behövde göra hela 5 operationer inklusive 2 plastikkirurgi, alla operationer var färdiga tills han blev 20.

Efter alla operationer så kände han för att åka iväg till Afrika och starta ett nytt liv, han skapade en relation mellan flera personer som var en del av en stam. inte långt därefter så blev han inbjuden för att gå med i deras stam. han levde i byn i 2 år och blev bra vän med en stammedlem som hette Malik. En morgon så vaknade Joe upp till en stark lukt av rök, Han gick ut ur tältet och hela byn var i lågor. det var bara Joe och Malik som överlevde. Dom behövde ett nytt ställe att bo på så de flyttade tillbaka till sverige. När dom hade bott i sverige ett tag så ville malik byta namn, så han bytte till Rolf Larsson och ända sen dess har dom bott där.

efter branden i byn så har Joe blivit livrädd för eld men byggt upp ett intresse för folkvagns bilar, speciellt passat b5 1,8l.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag kommer bidra med realistiska situationer och scenarion som är verklighetstrogna och är intresserad av att bli medlemsexklusiva roller så som falck.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer starta situationer som alla kan delta i och jag kommer inte försöka vinna alla scenarion och som jag sa innan så kommer jag bidra med realistiska, bra och långa situationer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte behöver vinna för att det ska vara bra rp och så alla ska ha en bra upplevelse

Hur hittade du Unive? via kompisar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka