Joe Larsson | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joe Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Joe Larsson

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198324577471/

Vad är din discord tagg? Filip#6203

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag blev tydligen bannad för rdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såhär att mina vänner blev beskjutna av polisen och vi har gäng krig mot kartellen men då blir jag bannad för jag skjuter mot polisen därför att dem jagar oss? varför får jag då ban för jag skjuter mot polisen som skjuter mot mina vänner klart som fan att jag får skjuta då eller? Vi visste också att det var kartellen ifall jag blev bannad för det och vi såg deras kläder alltså tycker jag att det var en felaktig ban!

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag har inte varit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att jag inte skulle skjuta mot polisen men då hade vi åkt fast så egentligen inte men ifall ni tycker det så kanske jag hade kunnat göra det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att inte skjuta mot polisen för att dem jagar mig. Jag kommer göra detta annorlunda ifall jag skulle bli unbannad. Inte skjuta mot polisen för dem bara jagar mig. Vi borde fått skjuta mot kartellen därför att dem skjuter mot oss?

Har du läst våra regler? Ja

Blev unbannad :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka