Accepterad jodde | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jodde

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? jag kör epicgames, gör det nåt? https://steamcommunity.com/id/jodde748162/ nickar jodde på epicgames

Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad är ditt discord namn? jodde#3430

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie Wezt och är en 20 årig kille vars mamma och pappa dog när han var 9 år. Han har försökt att slå igenom som rap-artist, men utan någon lycka så har han kommit in i felkretsar och börjat med gäng-relaterade grejjer, så som att använda droger och sälja.
Men efter 1 år som drogfri är äntligen Charlie på benen igen och ska göra allt för att skaffa jobb och även testa på att göra lite musik vid sedan av, Charlie har även ett stortintresse för muskelbilar, så han vill verkligen lyckas med jobb och musiken så han kan förverkliga sina drömmar och köpa sin drömbil.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en snäll och trevlig kille som vill testa på roleplay och kommer göra allt för att vara så seriös som möjligt, och även kanske träffa några nya kompisar. Jag kommer även följa alla regler som jag har läst på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har kollat på RP väldigt länge och har tyckt att det verkat väldigt roligt, jag vill bli bra på roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag sökte runt på internet efter "bra svenska rp servrar" också hittade jag denna som verkade väldigt strikt och bra ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utvecklas som person och hitta nya kompisar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka