Accepterad JockeSten | Whitelist ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JockeSten

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shuisbest/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hildebrand

Vad är ditt discord namn? greta#0671

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Karaktären jag valt att skapa heter Jocke Sten född 1978/03/25, Jocke är en före detta MC gängist samt jägare. Jocke började som jägare redan vid 10 års åldern då han jagade i de Svenska skogarna och landsplättarna med sin fader som vid den tiden var en MC gäng ledare vid sidan av, detta visste inte Jocke då. Vid 17 år så fick Jocke reda på sin pappas bakgrund vilket hans far och mor försökt hålla hemligt ifrån honom hela hans liv. När han fick reda på det så blev han både missnöjd och arg men också intresserad, det var då han fick träffa pappans gamla MC vänner som vissa fortfarande var kvar i gängkriminalitet. Efter ett år så bestämde sig Jocke för att gå med i ett gäng och blev då en MC medlem. Han byggde upp sitt namn och blev efter 10 år en ledare för gänget, 2 år senare tyckte Jocke att det var nog med gängkriminalitet och flyttade till Danmark, nu efter 13 år så har han flyttat till Los Santos där han tänker samla ihop sina gamla MC polare och starta ett gäng igen, men också jaga i de fina bergen. Jocke har haft en tuff uppväxt med mycket kriminalitet, han är en aggressivt snäll person med en lång stubin men ett kort temperament, alltså det är bara vissa enstaka saker som får Jocke att snea.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan RPa som att det var verkliga livet för att RP är en av det roligaste sakerna jag vet om. Jag bryter inte heller mot någon regel och är väldigt kreativ när det kommer till RP. Jag har också spelat på flera Roleplay servrar i andra spel, som t.ex GMOD så jag är inte en nybörjare. Jag kommer inte heller vara vilken kriminell som helst, det här MC gänget kommer att göra sitt bästa för stora dåd och mycket drama, (laglig drama enligt reglerna).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Den här servern är den bästa jag har kört på hittills med mycket saker att göra samt många människor att träffa. Jag gillar också att folk på servern faktiskt RPar istället för att låta känslorna styra beteendet.

Hur hittade du Unive? En av mina vänner som kör på servern berättade om en svensk roleplay server som verkar skit bra och jag som älskar roleplay laddade ner gta igen på en gång och satte igån FiveM. Detta är den första servern jag kört på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra allt som går att göra som kriminell men också lära känna nya människor och bygga upp ett namn för vårat gäng på servern. Jag vill också försöka sätta fart på poliserna så att säga. Men man får inte glömma alla hjortar och älgar som ska skjutas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället. Unive kommer nog att vara den enda servern jag vill bli insatt i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka