Nekad JockeSten | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JockeSten

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shuisbest/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hildebrand

Vad är ditt discord namn? greta#0671

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jocke Sten 43, är en gammalmodig ex motorcykelgängist samt jägare vars intresse är att komma till toppen av näringskedjan så att säga. Målet med Jocke är att han och hans vänner ska skapa ett motorcykel gäng som kommer att skapa stordåd både i stan och utanför. Han är inte heller en man som vem som helst kan vara uppkäftig emot heller, han har en lång stubin men ett kort temprament, alltså han tar inte illa upp för många saker men bara vissa saker kan ge Jocke ett utbrott.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill kunna bygga upp den här iden som jag och mina vänner har, och för att göra det behöver vi en whitelist, jag vill också kunna bli jägare för tillfället eftersom att det också var en av Jockes jobb förr. Jag är också väldigt insatt i RP och kan kasta bort allt vad gäller verkligheten för att få den bästa RP upplevelsen.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att denna server är den enda som jag fasnat för, plus att den är svensk.

Hur hittade du Unive? Genom en polare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa ett motorcykel gäng och bestiga berget av FAME

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka