Nekad JockeSten | Medlem ansökning [Måns Erik] [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JockeSten

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/shuisbest/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Hildebrand

Vad är ditt discord namn? greta#0671

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Jocke Sten började sin karriär som jägare vid 10 års åldern, då han jagade ute på de svenska fälten och skogsplättarna med sin fader. Jockes pappa var vid den tiden en MC president vilket Jocke inte visste om just då, det var nämligen något som hans pappa och mamma hade tänkt hålla hemligt för honom tills han blev mogen nog. 7 år senare och nu får Jocke reda på sin pappas bakgrund av misstag, han läser igenom en av hans gamla portfolier om kriminalitet och droger. Dessa känslor som Jocke kände vid den här tiden var ilska och sorg men också ett intresse.

Nu är Jocke 18 år gammal och har äntligen från godkännelse av farsan att träffa hans gamla MC vänner, då pappan har lämnat det där bakom sig likväl vissa av vännerna. Några av vännerna var fortfarande i gänget och det inspirerade bara Jocke ännu mer att ta i sin pappas steg, så han gjorde det dumma valet att gå med i ett MC gäng. 10 år senare, nu 28 år gammal, efter att ha byggt upp ett rejält namn för sig i gänget så blir Jocke utsedd till en president i gänget, en mycket hög roll.

Det tar inte mer än 2 år innan Jocke bestämmer sig för att lämna MC livet bakom sig och rulla emot en aningen ljusare framtid så han väljer att flytta till danmark i 13 år för att leva livet och jaga som han brukade förr med sin pappa.

13 år senare, nu 43 år gammal. Jocke har tröttnat på danska livet och bestämmer sig för att sätta ihop sitt gamla MC gäng fast i Los Santos, de flesta går med på det och de alla flyttar dit. Nu i Los Santos har Jocke och hans polare skapat ett gäng vid namnet Fallen Angels, med inspiration från sitt gamla gäng, Hells Angels.

Jocke är en aggressivt snäll person, han har en lång stubin men ett kort temperament, alltså det finns inte mycket som stör Jocke men vissa specifika saker får verkligen Jocke att snea. Han är inte lika farlig som han ser ut, så länge det inte behövs.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har en väldigt hög RP nivå och kan sätta mig in i RP som att det är riktiga livet. Jag vill kunna utveckla min RP nivå genom ett medlemskap. Jag har väldigt bra koll på grundreglerna och en bra koll på det man behöver veta för att kunna ge en bra upplevelse till alla medspelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den här servern är den bästa jag har kört på hittills med mycket saker att göra samt många människor att träffa. Jag gillar också att folk på servern faktiskt RPar istället för att låta känslorna styra beteendet.

Hur hittade du Unive? En av mina vänner som kör på servern berättade om en svensk roleplay server som verkar skit bra och jag som älskar roleplay laddade ner gta igen på en gång och satte igån FiveM. Detta är den första servern jag kört på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att skapa ett MC gäng, just nu är jag president för MC gänget Fallen Angels och vårat mål är att skapa massa drama i stan med våra rivaler men också skaffa nya polare, rekrytera och också råna varenda bank i Los Santos. Alla brott som går att göra kommer vi att göra, med krim rollen förstås.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är ett stort namn för vårat MC gäng, en massa respekt för mig och mina polare. Pengar spelar inte så stor roll, vi vill bara att folk i Los Santos ska veta vilka vi är. Jag blev också bannad för ett misstag jag gjorde och det kommer aldrig att hända igen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället. Unive kommer nog att vara den enda servern jag vill bli insatt i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka