Accepterad JockeSten | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JockeSten

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/shuisbest/

Ditt Hex-ID: 11000010a382e68

Vad är din discord tagg? greta#0671

Vem var det som bannade dig? Står ej, står connection rejected by Philip320¨s server.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för krim utan krim rollen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag höll i en fickkniv, som jag hittade på marken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag hade hittat en fickkniv på marken dagen innan, jag var väldigt osäker på om jag skulle behålla den eller inte. Dagen efter kollade jag upp reglerna och frågade i discordet och fick svaret att jag inte får använda krim vapen så jag trodde då att jag kunde behålla den. Lite senare hamnar vi i ett argument med några gröna gangsters och ska gå bakom en gränd för att reda ut det, och efter att det börjar spåra ut så drar jag fram fickkniven för att se ut som ett hot, jag hade inte tänkt att använda den vill jag klarifiera med jag höll i den vilket som.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, jag gjorde fel genom att hålla i kniven, men jag hade inte kunskapen av att man inte ens fick hålla i vapnet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kasta bort kniven när jag hittade den, nu vet jag att jag ska göra det innan jag får krim rollen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte behålla vapnen som jag hittar utan rätta rollen och att jag inte ens får ha dom på mig. Det kommer inte att hända igen det lovar jag, men jag har blivit beroende av den här servern dom senaste dagarna och 10 dagar utan att köra skulle verkligen dra på mentaliteten så att säga. Om jag får min ban revokad så kommer jag att slänga kniven direkt om den inte redan är borta och återgå till vanliga livet. Allt var ett missförstånd från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka