Nekad JockeLund | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bollpod

Aktiv Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
58
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357903696

Ditt Hex-ID: steam:110000117b37950

Vad är din discord tagg? ! bollpod™#2085

Vem var det som bannade dig? PABLO

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: vafdos Anledning: Lallar Går ut om: 0 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: PABLO ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är nog att jag och en annan person slogs. Jag tänkte bryta fighten genom att säga lägg av och förlåt osv. Och sedan så slog han ett slag och då tänkte jag låta han slå det slaget sen är det över. Jag tyckte också att det var lite lalligt med fighten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en grabb stod utanför PBC och skulle stasha lite saker i bilar. Sen tog jag upp ett basebollträ och skojade med honom att jag skulle slå honom (det var tydligt att det var ett skämt). Sen slog han mig och det utbröts ett slagsmål. Efter en liten stund så ville jag avsluta fighten och låta han slå det sista slaget sen är det lugnt. Sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel när jag från början tog upp basebollträt. Jag skulle inte göra ett sådant skämt. Det var oprofessionellt utav mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg. Det var mest ifrån när jag var ny till rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i att ta upp basebollträt och ”hota” honom. Även om jag nu skulle göra det så skulle jag kunnat strunta i att slå tillbaka. Jag kunde ha tagit ett slag sen var det slut. Det var dåligt gjort utav mig att ens ta upp trät från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Nästa gång så kommer jag absolut inte vara oprofessionell genom att ta upp och börja hota med ett basebollträ eller något vapen alls utan anledning. Jag kommer tänka mer innan jag gör saker. Jag kommer inte försöka påbörja en onödig fight.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka