Accepterad Jockekk92 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrking

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad är ditt discord namn? Jockkekk#1124

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 1992

Berätta om din karaktär. Jocke Karlsson är en 31-årig man med ett passionerat intresse för bilar. Han älskar att bygga snabba fordon och kör gärna runt i utställningsbilar med imponerande LED-belysning. Trots att han har ADHD, har han lärt sig att hantera det och har fått stöd från sin läkare och partner, Sofia. Deras relation är både professionell och sexuell. Jocke är 175 cm lång och väger 85 kg, främst bestående av muskler.

Efter att ha växt upp i Götlunda insåg Jocke att hans passion och talang för bilar skulle kunna leda till en framgångsrik karriär i Los Santos. Han flyttade dit och är fast besluten att göra sitt namn känt inom bilindustrin.

Trots sin glada personlighet ska man inte underskatta Jockes styrka och beslutsamhet. Han har inget allvarligt kriminellt förflutet, förutom några parkeringsböter och försäkringsbedrägeri. Jocke har dessvärre ingen återstående familj då alla avled till följd av corona. Då Jocke är kraftigt skadad genom sina otaliga timmar i data spelet warzone så har ett intresse för vapen o militär sakta vuxit sig fram, så han har gått i tankarna att kanske bli
yrkesmilitär eller polis. Jocke har näst intill ett manisk beteende av träning o tjejer. så när Jocke är på gymmet och tränar så tar han gärna tillfället i act o flörtar med eventuella tjejer som är där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en otroligt bra o social rp inom denna server. Och kan bidra till bra och stora senarion som leder till bra rp på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag förstått saken rätt och efter jag läst reglerna så innebär detta att man inte spelar för att min karaktär ska vinna allt. Utan man spelar för att själva RP spelet ska bli så roligt o bra som möjligt. Vem eller vilka som vinner har egentligen ingen betydelse

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming: Att jag tar informatin från tex twisch o förmedlar in de i rp. NLR: Att jag minns saker efter jag har dött/medvetslös VDM: att jag kör på någon utan att jag har nån bakomliggande anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, rpat i ca 8 månader ( i unive)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är väl egentligen bara att jag är en mogen o seriös rpare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka