Accepterad Jockekk92 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrking

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
30
Ditt discord namn: Mrking

Ditt Hex-ID: 11000015e81207c

Vad för typ av beslut gäller det? Fick ban i 26 dagar, indraget Servervakt/Medlemskap/Kriminell/Ped (Alla mina roller).

Vem/vilka tog beslutet? sweolsson13 ( Men vill ha svar av Srmod+ eller Hapyx )

Varför tror du själv att beslutet togs? Nu efter kriminell mötet så har Philip infört ett nytt kanal där spelare skickar in klipps på spelare som FearRPar, en spelare skickade in ett klipp på mig där jag "fearrpade" för 5 dagar sen. Klippet ser ju ut som FearRP om man bara kollar utan att tänka på hela händelsen.

Hur är beslutet felaktigt? Anledningen till att jag agerade på det sätt jag gjorde var att mina vänner/gängmedlemmar satt i bilen bakom mig, som precis hade kört fram när jag ställde mig upp. Dessutom var det två personer som just då stod över mig och riktade vapen mot mig. Direkt när mina vänner körde fram med bilen ställde jag mig upp och sköt mot personerna som hade vapen riktade mot mig (Sekunde jag ställde mig upp så hade jag inte vapen riktat mot mig utan dem riktade mot mina vänner, men när 1 av dom märkte att jag ställde mig upp då började han rikta mot mig och det var exakt då jag började skjuta). Jag agerade så eftersom mina vänner, som jag verkligen bryr mig om, var i livsfara. Det är självklart att jag riskerar mitt eget liv för dem, det är något många skulle göra i verkligheten om deras vänners liv stod på spel. Hade förstått om jag var helt själv

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Detta är beviset samt mitt perspektiv: https://medal.tv/sv/games/gta-v/cli...nRdzRUVSONDa?invite=cr-MSxRRVMsMjExMTkwNTEwLA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
+rep i klippet pwergamer även motparten, jag har rollspelet mycket med Jocke och vet att han verkligen inte är en problem spelare. Han följer alltid regler och har nästintill aldrig fått indragen krim

+rep han gör fel men det gör även mot partnen och det var för 5 dagar sedan och dom hoppar support efter mötet och sweolsson13 tar beslut som han ej ska ta som Hapyxz och philip320 sa på mötet att ej skicka in gamla fear rps och ta återgärde på bara nya

Låser tråden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka