Accepterad Jockekk92 | Ansökan till Servervakt [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mrking

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
957
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad heter du på discord? Mrking

Vad är ditt Hex:ID 11000015e81207c

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 1992

Beskriv din dagliga aktivitet. Är väldigt aktiv av mig, inne minst 4-5 timmar om dagen, vardagar efter kl 16 och helger kan variera.

Hur länge har du varit medlem på Unive? vart medlem ungefär 1.5 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Blivit bannad 5 ggr totalt, men är en grön spelare. och jag har haft stjärnrollen

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt jobb är att hålla koll på rpn på servern, så att alla sköter sig o håller alla unives regler.
Och att vara dom högre staffs egna ögon. hjälpa med de dom inte ser.

Varför vill du bli servervakt på servern? Känner att jag är en mogen o kompetent person både i irl o ig, och vill hålla bra koll på servern. och hitta dom personerna som inte vill unives bästa. samt att underlätta för dom högre inom Unive. Samt att jag kan ta åtgärder på folk som gör regelbrott/lallar ist för att skriva en report så fixar jag de själv från start.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Man kan göra ganska mkt med abuse o korruption, men exempel är att jag använder toggle id i senarion. eller att jag är i ett scenario där jag väljer att kicka folk utan anledning för att vinna, komma ifrån lättare

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka