Nekad JockeFiveM | Medlem ansökning [Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JockeFiveM

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pizzarulle/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad är ditt discord namn? Jocke#1000

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Svensson och bakgrunden för min karaktär är att jag behövt fly från min tidigare stad pga gängproblem
jag var inte längre välkommen där efter att jag och en annan gängmedlem åkte ihop där det
resulterade i att jag var tvungen att lämna.
Min karaktär är inte aggresiv utan väldigt lugn och sansad. Han är kriminell av sig
men inte en skjutglad som en hel del andra.
Jag har även med mig min bästa vän till staden och vart jag än åker, vi är väldigt lojala mot varandra
och även mot de i vårat gäng. Alltså jag min karaktär ska förhoppningsvis få bli kriminell
och höja RP Standarden hos de kriminella.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat RP i ca 4 år, Jag har erfarenhet inom alla yrken och alla dess positioner. Jag kommer kunna bidra med bra RP och roliga scenarion som båda parter kommer tycka om vilket jag anser är det viktiga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar vara en bra server för mig att lägga min tid på, rätt bra RPare vad jag märkt hittils, bra scripts och även seriös RP vilket är vad jag söker

Hur hittade du Unive? Rekommenderat från en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att hålla RP nivån hos de kriminella så hög som möjligt. inget skjutande för att de blir minsta lilla konflikt. Jag vill även ge de som RPar som Polis roliga scenarion där det inte bara skjuts konstant. I mina scenarion föredrar jag att göra det roligt och planera ut t.ex bankrån eller andra kriminella scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Roliga scenarion, bra RP och träffa en massa skönt folk. Även förbättra min RP till nästa steg och försöka få med andra!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag har nyligen tagit upp FiveM igen och är mer taggad än nånsin att satsa på denna server

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka