Accepterad Jocke2002 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke2002

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim

Vad är ditt discord namn? gripen2002

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Andersson 42 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Social, nyfiken, strukturerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse kommer ifrån en familj med enbart sin mor då hans pappa lämnade honom vid födseln. Bosse växer upp och i tidig ålder fattar han tyckte för att driva företag och etablera företagen runt om i världen. Under tiden Bosse varit chef på olika företag som Securitas och bilfirmor har han även varit klubbägare. Under perioden Bosse var klubbägare råkade han springa på sin far som även berättade att han hade en bror vid namn Leif som han vart väldig nära med och till och började arbeta med som Advokat. Efter en period som advokat valde Bosse att ta sig en semester på 3 år och nu är tillbaka i staden för att hoppa på tåget att ta sig tillbaka till toppen i arbetslivet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag jab bidra med en bra social RP inom arbetslivet samt även i det normala sociala. Jag försöker alltid se till så att alla runt omkring känner sig delaktiga och sedda samt har en trevlig men även rolig upplevelse i mitt sällskap.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det innebär att det inte spelar någon roll vem som kommer vinnande ur en situation utan vi spelar för att det ska vara roligt för oss båda.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja för några år sedan gick jag till en annan server vilket jag lärt mig av att inte ta förhastade beslut.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt förnuft, powergaming, metagaming...

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har sen tidigare för 3 år tillbaka spelat på servrn och drivit företag men utöver det så Inget i nuläget men är det något mer som du/ni undrar är det bara att höra av sig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka