Accepterad Jocke1 | Medlem ansökning( Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jocke1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001444320/

Vad är ditt namn i verkligheten? joakim

Vad är ditt discord namn? Malteeelök#0777

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rickard svensson och har en bror som heter lukas, rickard har kriminella bakgrunder men har valt att lämna det livet bakom sig. I tidig ålder började han att röka, med hjälp av rökningen så fick han många vänner som i första hand bara utnyttjade honom för att få cigaretter. Men efter ett tag när dem hade rökt tillsammans så frågade hans vänner honom vad han gör om dagarna, när vännerna fick reda på att rickard var en helt vanlig kille som satsar på skolan tappade dem hakan. Vännerna frågade då rickard ifall han ville tjäna snabba cash, rickard lättlurad som han är svarade JA! utan att fråga vad det handlade om. Han vet inte vad det kan bero på men kan det kanske vara för att var vältränad och hade mörk röst som vännerna ville ha med honom på deras äventyr om kvällarna där det mesta handlade om droger? rickard antog att så var fallet eftersom att resten av grabbarna var små spinkiga tonåringar. Ju längre tiden gick desto mer makt fick rickard . efter att en gång blivit stoppad av snuten med droger i hela fickorna. rickard behövde att spendera sinn första gång med en riktig familj. Efter att han hade smitit från familjen så återförenades han med sitt gamla liv igen. rickard hade inte riktigt förstått ännu att det han håller på med är fel, för rickard var för det mesta bara ute efter pengar, och makt i staden. Det var inte först andra gången han åkte fast som han verkligen insåg att livet han levde inte kommer att hålla i längden. Denna gången blev han tagen till en annan foster familj. Han smet då också och levde som en ensam varg med sin croos. Han tänkte att han var tvungen att rädda upp sitt liv, så han började bli en bra person igen för rickard ska kunna få en utbildning. Han valde att inrikta sig på bilar för att sedan kunna ha koll på personers bilar, inte bara sin privata croos men även ekonomier och liknande i företagssammanhang. rickard tog emot massa dåliga saker för honom under 1 års tid och när han var klar så gick han till en bilfirma och blev väldigt intresserad. rickard fortsatte ha ett bra liv och satsar på mekonomen i framtiden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag verkligen har fastnat för denna serven. Det är mycket trevliga och seriösa spelare och jag är en av dom. Jag vill även känna gemenskapen med alla andra medlemmar och känna mig som en i "gänget". Det hade självklart även varit kul att få flera jobbmöjligheter då jag verkligen skulle vilja testa på något nytt!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? ag vill bli Whitelistad för att kunna vara en del av erat otroligt sköna Community och för att min karaktär ska kunna bygga på sin karaktär och bli mekaniker eller något liknande så som bil försäljare då jag är ortligt intresserad av bilar. Jag vill också få fördelarna man får är man är Whitelistad så som jobb och att kunna prata i discorden. Jag vill även bli Whitelistad för att kunna utveckla mitt rollspel och avancera istället för att bara traggla det olagliga skiten för att tjäna pengar. Sedan att få roliga scenarion som jag alldrig kommer glömma som är skit kul.

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig om server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli kriminell eller börja jobba med mekonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min RP-nivå så mycket som möjligt och försöka bidra till unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka