Nekad jocke svensson | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jocke svensson

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? filip3252

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 2009

Berätta om din karaktär. in karaktär är väldigt rolig och snäll.Han tycker om att hitta på bus och klättra på hustak. Han har kommin in i kriminaliteten för några veckor sedan. Min karaktär tycker väldigt mycket om att vara med sina vänner och en dag i penguin så har han bestämt att han ska bli en gud och kriminell.Min karaktär har varit i många städer men derar “RP” har inte varit så hög där så det blev tråkigt att spela så just nu har han kommit till Avena staden och tycker om rpn och alla fina medlemmar i unive stad och den är välbefolkat vilket jag tycker om

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara aktiv,ta klipp och hoppa sup om någon bryter till regler,är ingen lallare och har en väldigt hög rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt scenario ska vara kul både om man vinner eller förlorar. Bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det utan att det blir lika kul om motparten vinner som om man själv skulle vinna. Om man till exempel skulle vara i ett scenario där snuten jagar mig och jag kanske kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom också ska få ha det roligt i scenariot. Det bästa är när det blir ett långt och välgjort scenario och framförallt ett scenario där regler följs och alla tycker det är roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Cop baiting innebär att aktivt söka polisens uppmärksamhet, försöka bli förföljd och engagera sig i situationer där polisen blir inblandad. NLR (New Life Rule) innebär att man inte ska minnas hur man dog eller vem som dödade en i en tidigare rollspelssituation. Metagaming är när man använder information från out-of-character (OOC) källor som Discord, Snapchat, meddelanden eller Instagram för att påverka sitt in-game beteende. Powergaming inträffar när man inte rollspelar konsekvenserna av skador, till exempel att bli allvarligt skadad och ändå stå upp som om inget har hänt. Det kan även inkludera att inte riktigt reagera på smärta eller skada genom endast att säga "aj" eller "agh" utan att återspegla realistiskt lidande eller konsekvenser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har runt 800 timmar på rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är aktiv jag är en bra spelare

Nekad.
Anledning:
utveckla din karaktärsbeskrivning.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka