Accepterad Jocke Svensson 2.0 | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark

Vem var det som bannade dig? Roziii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-27 082434.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag valde att använda ic kanalen i stället för att göra ett roligt scenario, Så att alla parter skulle tycka det är roligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För att jag valde att skriva i ic kanalen när jag skulle lämna ett gäng. Jag viste inte att det skulle hända då jag såg andra som gjorde samma sak.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja då jag inte viste det och att det va andra som gjorde så jag tänkte på att man skulle kunna göra så. Men jag vet att det är en tråkig rp men viste inte att man kunde bli bannad för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för lalla då det inte var meningen då den kallade mig för saker men att man ska INTE göra så. Och blivit bannad för power gaming då jag inte rpa på skador.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle gjort ett scenario ig inte på dc, då det skulle varit mycket roligare för både mig och andra parten. Jag kommer att alltid ta detta ig i stället för dc fram över. Och jag hade kunnat vänta på det men ingen är aktiv så det var också så jag valde att säga upp på dc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska säga upp sig i ett gäng på dc då det är väldigt tråkig rp, och att man ska göra bra scenarion till alla parter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag kommer att göra så att alla ska ha det bra när man rpar och att man inte ska göra som jag gjorde då det inte är kul rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka