Nekad Jocke Svensson 2.0 | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
621
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198290225541/

Ditt Hex-ID: steam:110000113aac985

Vad är din discord tagg? Samuellisemark

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-09 085326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade på skador och jag kommer att rpa på skador. Jag kommer att bli mycket bättre på det då jag vill kunna rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle köra till en som snodde en polis bil men då hoppade han in i min bil och sa att vi skulle köra och jag skulle köra då och jag så först inte att han hoppade in i min bil då jag var fokoserad på att köra dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nen jag krockade innan jag blev bannad och rpade inte på det och sen när jag inte krockade Samtidigt så var det en som kom till mig och började att prata sedan så åkte vi i väg typ 20 meter och sedan fick jag ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad några gånger innan en gång när jag körde en in cross in på sjukan ska alldrig göra om det igen. Och en gång för röst reglen men han fixat det och en gång med att jag körde fön snabbt. En anna gång när jag gick runt och försökte slås med folk på trygg. Lika dant att jag alltid ska rpa på mina skador

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle rpa mer på mina skador, för att jag inte gjorde det och jag ska alltid göra det då det kommer att bli en bättre och värkligare rp på detta sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska rpa på sina skador om man tillexempel krockar så ska man rpa så gott man kan på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp jag har läst dom och jag kommer att rpa på skador väldigt mycket mer.

Du måste vänta 24h innan du skicka en ny banöverklagan. Du skickade en kl 22.47 igår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka