Antagen Jocke Svensson 2.0 | Ansökan till Staff [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Ditt discordnamn: samuellisemark

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag kommer att kunna visa väldigt mycket aktivitet under sommaren. Jag valde att ansöka till staff då jag inte tycket att rpa är så kul längre. Och att jag kommer att ta staff arbeter på en väldigt hög nivå då det är mycket lall och rasistiska saker som förekommer och att man måste försöka att bli av med det. Det är darför jag vill bli staff då detta är väldigt viktigt och jag kommer att ta detta till 200%. Och att en som jag brukar prata mycket med brukade vara staff och han sa att han tycket att det var väldigt kul men han slutade för att han ville rpa mer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Bra men det är väldigt mycket lall och det är viktigt att man ska bli av med all lall som förekommer. Då det är väldigt viktig att spelare som faktiskt vill rpa då dom tycket att det är kul ska kunna få rpa. Och dom som inte har lärt sig hur man beter sig genom rp ska åka på sv ban eller ban. Men annars så funkar rpn väldigt bra på Unive då ni redan har ett bra team men ni kommer att bli bättre med mig i teamet. Och att väldigt mycket folk brukar råna men att dom kanske bryter mot reglerna samtidigt dom gör det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska börja ta åtgärder mot alla som lallar och som säger eller skriver rasistiska saker till varandra. Dom som lallar ska få en svban eller om det är värre så ska dom få en ban. Och dom som säger rasistiska saker eller skriver ska få en p ban då det är inte acceptabelt att säga sådant eller rasistiska saker. Om det är till exempel nån rånar någon och dom bryter mot reglerna så tycker jag att den ska bli bannad i nån dag för att om den bryter mot reglern så har man inte läst dom på forumet innan man började rpa.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att man är professionell om man är staff då vi ska vara spelares förebilder och kunna göra så att alla ska trivas på Unive. Och om det är något som händer så ska men ta det med 110% alvar och inte lalla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att kunna vara aktiv nästan varje dag nu på sommaren då jag inte har något planerat. Men vardagar 7 på morgonen till 22 eller 22:30. Helgen så kommer jag att kunna vara aktiv 6 eller 7 till 23 eller 00:30. Men det kan variera väldigt mycket men nu på sommaren så kan jag hålla dem tiderna.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 13 januari 2024.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men hade velat vara det då jag vill prova på något nytt inom Unive teamet.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Jobb

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

menade 2008 08 02 datumet asså bump

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka