Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är samuel

Vad är ditt discord namn? samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jocke Svensson är en 23-årig kille med ett tufft bandom. Han brinner för bilar och spenderar gärna sin tid med att meka och köra runt i dem. Jocke är en riktig motorfantast som älskar allt som har med fordon att göra. Trots sin unga ålder har han redan hunnit skaffa sig en gedigen kunskap om bilar och deras funktioner. Jocke är en äventyrlig och modig person som inte räds att ta risker. Han är en riktig livsnjutare som tar vara på varje dag och gör det mesta av sitt intresse för bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska trivas på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ingen vinner i ett scenario med det betyder det att man spelar på någons sida

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft innebär att använda sin logiska och kritiska förmåga för att fatta beslut och göra bedömningar. Det handlar om att tänka klart och analytiskt för att komma fram till välgrundade slutsatser. Att använda sunt förnuft innebär att inte låta känslor eller förutfattade meningar styra ens tankar och handlingar, utan att istället basera sina beslut på objektiva och sakliga argument. Det handlar också om att vara öppen för att omvärdera ens åsikter och resonemang när ny information eller nya perspektiv presenteras. Sunt förnuft är en viktig egenskap som hjälper oss att navigera i en komplex värld och fatta kloka beslut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive rätt länge men nu vill jag kunna steppa upp mitt spel inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? eller kanske starta en egen företag inom bilindustrin. Jag tycker om att meka med bilar och har bra kunskap inom området, så jag tror att detta skulle vara en bra väg för mig att tjäna pengar samtidigt som jag kan hjälpa andra människor. Jag är också intresserad av att lära mig mer om hur man driver ett framgångsrikt företag och är beredd att arbeta hårt för att uppnå mina mål. Jag är öppen för nya möjligheter och ser fram emot att se vart min passion för bilar kan ta mig i framtiden.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka