Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är Samuel

Vad är ditt discord namn? samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jocke Svensson är en 23-årig man som inte är känd för att vara särskilt känslosam. Han har fått stå på egna ben sedan sin mamma tragiskt nog dog när han bara var en nyfödd bebis. Hans pappa har sedan dess kämpat med alkoholism och har inte kunnat ge Jocke den stabilitet och kärlek som han behövt under uppväxten.

Trots sina svårigheter har Jocke funnit en passion i livet - bilar. Han älskar att spendera timmar i sitt garage, meka med motorer och göra sina egna biluppdateringar. Det är där han finner tröst och får utlopp för sina känslor, även om han inte visar dem öppet för andra.

Jocke är en tystlåten individ som inte gärna pratar om sina problem eller visar sårbarhet. Han har lärt sig att klara sig på egen hand och att inte lita på andra människor för mycket. Men under den hårda och bistra ytan finns en person som längtar efter kärlek och förståelse.

Trots att Jocke kanske inte är den mest känslosamma personen utåt sett, är han en individ med ett stort hjärta och en djup känslighet under ytan. Han har genomlidit mycket i sitt unga liv, men han har också funnit en passion som får honom att kämpa vidare och hitta mening i tillvaron.

Vad kan du bidra med till serverns RP? tillsammans. Jag kan också bidra med att skapa en positiv miljö där alla känner sig välkomna och inkluderade. Jag kan även hjälpa till att organisera roliga aktiviteter och evenemang som främjar samarbete och gemenskap. Mitt mål är att se till att alla har en trevlig och givande upplevelse och att skapa en atmosfär där alla känner sig som en del av gemenskapen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på motpartens sida kan vara en strategi som används för att vinna fördelar eller för att manipulera situationen till ens fördel. Genom att agera på ett sätt som får motparten att agera impulsivt eller ogenomtänkt kan man skapa möjligheter för sig själv att dra nytta av situationen.

Att spela på motpartens sida kan vara ett taktiskt drag i olika sammanhang, till exempel i affärssammanhang där man kan utnyttja motpartens osäkerhet eller svagheter för att förhandla fram bättre villkor. Det kan också vara aktuellt i relationer där man kan använda sig av motpartens känslor eller tankar för att styra situationen åt ens eget håll.

Det är viktigt att vara medveten om konsekvenserna av att spela på motpartens sida, eftersom det kan leda till missförstånd, konflikter eller till och med förlorade relationer. Det är också viktigt att vara ärlig och respektfull i sitt agerande mot andra människor, även om man använder sig av denna strategi för att nå sina mål.

I slutändan är det upp till var och en att bedöma om det är lämpligt att spela på motpartens sida i en given situation. Det kan vara en effektiv metod för att uppnå önskade resultat, men det är viktigt att vara medveten om riskerna och vara beredd att ta ansvar för sina handlingar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft innebär att använda sin förnuftiga och kritiska tankeförmåga för att fatta beslut och agera på ett klokt och genomtänkt sätt. Det handlar om att göra välgrundade val baserade på fakta, logik och moraliska principer. Att använda sunt förnuft innebär att vara saklig, objektiv och resonabel i sitt tänkande och handlingssätt. Exempel på att använda sunt förnuft kan vara att väga för- och nackdelar innan man tar beslut, att inte låta känslor styra i en konflikt, eller att ifrågasätta information innan man accepterar den som sanning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Efter att ha spelat på Unive och upplevt den spännande och underhållande världen av online spel, känner jag nu att jag är redo att ta steget och ansöka om medborgarskap för att ta min spelupplevelse till en helt annan nivå. Genom att bli en medborgare får jag tillgång till en rad fördelar och möjligheter som kommer att göra min spelupplevelse ännu mer spännande och givande. Jag kommer att kunna delta i exklusiva evenemang och tävlingar, få tillgång till specialerbjudanden och bonusar, och ha möjlighet att spela på en mer avancerad nivå. Att bli medborgare på Unive är inte bara en statussymbol, det är också en möjlighet att utvecklas som spelare och ta del av en gemenskap av likasinnade individer som delar min passion för spel. Jag ser verkligen fram emot att ta det här steget och utforska allt som medborgarskapet har att erbjuda. Så om du, precis som jag, känner att det är dags att steppa upp ditt spel och ta det till en ny nivå, varför inte ansöka om medborgarskap på Unive och bli en del av något stort och spännande? Jag kan garantera att det kommer att vara värt varje minut och varje insats.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag heter jocke och jag älskar allt som har med bilar att göra. Från att lyssna på ljudet av en råstark V8-motor till att skruva och meka på min egen bil, bilarna är min passion. Men jag måste erkänna att jag kan vara lite busig ibland i trafiken. Jag älskar att köra fort och testa gränserna, även om jag vet att det inte alltid är säkert. När jag får chansen att tävla i ett dragrace eller sladda runt på en öde parkeringsplats, då kommer mitt riktiga jag fram. För mig handlar det om att känna friheten och adrenalinet som bara en bil kan ge. Så trots min busiga sida, så är min kärlek till bilar starkare än någonsin. Jag lever för spänningen och leken i trafiken, och jag är stolt över att vara en riktig petrolhead.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka