Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är samuel

Vad är ditt discord namn? mitt dc namn är samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. Jocke Svensson,23 år, lever att känslomässigt avskalat liv. Hans passion för bilar är hans främsta fokus, en distraktion från en bakgrund präglad av förlust och en pappa som kämpade med alkoholism. Trots det tunga bagaget finner han tröst i mekanikens värld, där motorljudet ersätter tystnaden av förlorade ord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska vilja rpa på Unive, och att dom ska tycka det är roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela på motpartens sida kan vara en strategi som används för att vinna fördelar eller för att manipulera situationen till ens fördel. Genom att agera på ett sätt som får motparten att agera impulsivt eller ogenomtänkt kan man skapa möjligheter för sig själv att dra nytta av situationen.

Att spela på motpartens sida kan vara ett taktiskt drag i olika sammanhang, till exempel i affärssammanhang där man kan utnyttja motpartens osäkerhet eller svagheter för att förhandla fram bättre villkor. Det kan också vara aktuellt i relationer där man kan använda sig av motpartens känslor eller tankar för att styra situationen åt ens eget håll.

Det är viktigt att vara medveten om konsekvenserna av att spela på motpartens sida, eftersom det kan leda till missförstånd, konflikter eller till och med förlorade relationer. Det är också viktigt att vara ärlig och respektfull i sitt agerande mot andra människor, även om man använder sig av denna strategi för att nå sina mål.

I slutändan är det upp till var och en att bedöma om det är lämpligt att spela på motpartens sida i en given situation. Det kan vara en effektiv metod för att uppnå önskade resultat, men det är viktigt att vara medveten om riskerna och vara beredd att ta ansvar för sina handlingar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att spela på motpartens sida kan vara en strategi som används för att vinna fördelar eller för att manipulera situationen till ens fördel. Genom att agera på ett sätt som får motparten att agera impulsivt eller ogenomtänkt kan man skapa möjligheter för sig själv att dra nytta av situationen. Att spela på motpartens sida kan vara ett taktiskt drag i olika sammanhang, till exempel i affärssammanhang där man kan utnyttja motpartens osäkerhet eller svagheter för att förhandla fram bättre villkor. Det kan också vara aktuellt i relationer där man kan använda sig av motpartens känslor eller tankar för att styra situationen åt ens eget håll. Det är viktigt att vara medveten om konsekvenserna av att spela på motpartens sida, eftersom det kan leda till missförstånd, konflikter eller till och med förlorade relationer. Det är också viktigt att vara ärlig och respektfull i sitt agerande mot andra människor, även om man använder sig av denna strategi för att nå sina mål. I slutändan är det upp till var och en att bedöma om det är lämpligt att spela på motpartens sida i en given situation. Det kan vara en effektiv metod för att uppnå önskade resultat, men det är viktigt att vara medveten om riskerna och vara beredd att ta ansvar för sina handlingar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Efter att ha spelat på Unive och upplevt den spännande och underhållande världen av online spel, känner jag nu att jag är redo att ta steget och ansöka om medborgarskap för att ta min spelupplevelse till en helt annan nivå. Genom att bli en medborgare får jag tillgång till en rad fördelar och möjligheter som kommer att göra min spelupplevelse ännu mer spännande och givande. Jag kommer att kunna delta i exklusiva evenemang och tävlingar, få tillgång till specialerbjudanden och bonusar, och ha möjlighet att spela på en mer avancerad nivå. Att bli medborgare på Unive är inte bara en statussymbol, det är också en möjlighet att utvecklas som spelare och ta del av en gemenskap av likasinnade individer som delar min passion för spel. Jag ser verkligen fram emot att ta det här steget och utforska allt som medborgarskapet har att erbjuda. Så om du, precis som jag, känner att det är dags att steppa upp ditt spel och ta det till en ny nivå, varför inte ansöka om medborgarskap på Unive och bli en del av något stort och spännande? Jag kan garantera att det kommer att vara värt varje minut och varje insats. Låt oss ta det här stora steget tillsammans och ta våra spelupplevelser till nya höjder!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en person som älskar att vara omkring bilar. Jag njuter av att meka med dem, fixa till dem och bara vara nära dem. lyssna till motorns brummande ljud och känna kraften när jag trycker på gaspedalen ger mig en otrolig känsla av frihet och lycka. Men ibland kan jag också vara lite busig. Jag gillar att köra fort och testa gränserna, att göra hårnålskurvor och sladda runt på ödsliga vägar. Det ger mig en kick och en adrenalinkick som är svår att beskriva. Jag är medveten om riskerna, men det är svårt att låta bli när jag har en bil under min kontroll. Så trots att jag älskar att vara vid bilar och njuta av allt de har att erbjuda, har jag också en liten rebellisk sida som kommer fram ibland. Jag balanserar mellan att vara en ansvarsfull förare och en äventyrlig bilentusiast, och det är den balansen som gör mig till den jag är. En person som älskar bilar men som också kan vara lite busig ibland.

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka