Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? MITT NAMN ÄR SAMUEL

Vad är ditt discord namn? samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jocke svensson och är 23 år gammal. Hans bakgrund var väldigt tufft för att hans pappa var otrogen. lämnade jocke och hans mamma när jocke bara var fem år gammal. dom hade det tufft med sin ekonomi för att dom fick sitta utanför coop med en stor tavla som det stod på snälla kan vi på pengar så att vi kan äta mat i dag. Det var väldigt jobbigt att se alla andra barn som kunde åka lyx bil när inte jag kan det. En dag så var det så att det var en som frågade om dom ville följa med så att dom kunde äta mat då det var två dagar sen vi åt. Vi åkta med dom och dom frågade varför vi var ute på gatan och vi sa att min pappa lämnade oss och att vi fick tigga utanför coop. Han sa att han hade ett jobb till oss som var att vi skulle hjälpa han med att städa och att vi kunde få ett rum hos han att bo i. Vi takade ja och vi började jobba dagen efter. Ett tag senare så flyttade vi ut och jag började jobba som byggare då jag tyckte det var roligt att folk skulle bli nöjda med det jag gjorde. Det var min drivkraft att folk skulle bli nöjda plötsligt så blev jag chef då förra chefen tyckte jag var så bra så att jag skulle bli chef. jag blev skit glad. jockes intresse är att hålla på med bilar+ att han gillade att maxa sina bilar till en ny nivå. när han kände att bilen accelererade så blev jocke helt ivrig och han kände som att han tappade känslorna helt jag var som ett monster när man kände bilen

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska trivas på Unive och att det ska vara roligt för dom nya till serven

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ingen vinner i ett scenarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? sunt förnuft är en av dom viktigaste reglerna för att man vill inte att om tillexempel jag ligger död på marken vill inte jag att någon ska kolla i mina fickor

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på tre andra servers och jag känner att jag inte vill spela då dom då jag tycket att unive har ett mycket roligare sätt att fungera på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? om det är nån som är elak mot mig eller nån anan kan jag höja tornen men jag kommer respektera dom men jag kommer säga att do gör fel och att man inte ska vara elak mot mig eller nån annan

Nekad, utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?" & "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" . Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka