Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mitt namn är samuel

Vad är ditt discord namn? mitt namn är samuellisemark på dc

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jocke Svensson och han hade en väldigt hemsk bakgrund då han hade en pappa som misshandlade honom och hans mamma. Jocke ville inte gå hem till hans pappa för att han viste att han skulle bli skadad och slagen men hans kompis vid namn Rasmus hjälpte han väldigt mycket. Rasmus föräldrar sa att han var en familjemedlem och sa att han kunde komma till dom hela tiden. Jocke var hemma hos Rasmus tills att hans mobil ringer och det var ett dolt numer och han svarade och det var polisen som sa att hans pappa blivit tagen för att misshandlat hans mamma så mycket att deras granne ringde polisen. Polisen kom snabbt och tog in han dom sa att Jocke skulle prata med en om allt som hände och han berättade allt för dom och hans pappa gick till fängelset för livstid. Jocke hittade snabbt intresse för bilar och att jobba med att bygga saker han började snabbt som byggare och han fan sitt lugn att bygga saker och göra folk nöjda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att alla ska ha roligt, en plats som alla kan mötas för att ha roligt med varandra och rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att ingen vinner utan att man spelar för att det bara ska vara roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom ett t.x är sunt förnuft asså att man inte tar och lutar dom när dom är döda för det inte inte kul om nån skulle göra det på dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat på unive men vill också kunna vara kriminell ock kunna hitta på andra saker i stället för att bara jobba på byggarbetsplatsen för att jag vill t.x jobba på auto experten eller meko

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll mot alla men om det är någon som är taskig mot mig kommer jag ha samma ton mot dom för att om dom inte visa respekt mot mig så gör jag inte det mot dom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka