Nekad Jocke s | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jocke s

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? samuel

Vad är ditt discord namn? samuellisemark

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jocke svensson och är 23 år gammal gillar bilar hans bakgrund var tuff för att hans pappa dom när han bara var 10 år gammal och hans mamma gillade inte han hon brukade alltid säga att ingen gillar dig och du kommer aldrig lyckas med något i ditt liv. det var jockes drivkraft att lyckas och bevisa för sin mamma att han dög till att lyckas. Jocke flyttade ut så fort han fyllde 18 och började jobba som byggarbetare och han trivdes väldigt bra som byggarbetare. en av jockes drivkraft var att se alla som var nöjda med det han gjorde. en dag så sa hans chef att han skulle komma till hans kontor för att prata och då sa hans chef att han skulle avgå som chef och nu frågade han jocke då han tyckte att jocke hade allt som krävdes för att vara en bra chef. jocke takade ja och nästa dag så var han chef. han tänkte ringa sin mamma och såga att han lyckades med sitt liv men hans mamma bara sa coolt. Men jocke var glad så att det spelade inte nån roll. för att jocke inte visade några känslor för hans mamma

Vad kan du bidra med till serverns RP? tillsammans Jag kan också bidra med att skapa en positiv miljö där alla känner sig välkomna och inkluderade Jag kan även hjälpa till att organisera roliga aktiviteter och evenemang som främjar samarbete och gemenskap Mitt mål är att se till att alla har en trevlig och givande upplevelse och att skapa en atmosfär där alla känner sig som en del av gemenskapen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida i ett scenario handlar om att förstå och empatiskt sätta sig in i den andra personens perspektiv och mål Genom att lägga åt sidan ens egna intressen och istället fokusera på att förstå och stötta motparten kan man skapa en mer inkluderande och konstruktiv dialog Genom att kommunicera och agera på ett öppet och respektfullt sätt gentemot motparten kan man skapa en atmosfär av tillit och samarbete att visa empati och förståelse för motpartens ståndpunkt kan bidra till att hitta gemensamma lösningar och nå ömsesidig framgång att spela för motpartens sida är en strategi som kräver mod ödmjukhet och förmåga att se bortom sina egna behov för att nå en mer givande och harmonisk relation.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft innebär att använda sin logiska och kritiska förmåga för att fatta beslut och göra bedömningar. Det handlar om att tänka klart och analytiskt för att komma fram till välgrundade slutsatser. Att använda sunt förnuft innebär att inte låta känslor eller förutfattade meningar styra ens tankar och handlingar, utan att istället basera sina beslut på objektiva och sakliga argument. Det handlar också om att vara öppen för att omvärdera ens åsikter och resonemang när ny information eller nya perspektiv presenteras. Sunt förnuft är en viktig egenskap som hjälper oss att navigera i en komplex värld och fatta kloka beslut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive ett tag och nu vill jag kunna göra alla saker asså att maxa mitt rp till en ny nivå som jag alldrig varit på

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer hjälpa all nya till serven så att dom vet vad man inte ska göra och vad man få göra och jag kommer vara snäll mot alla men om nån är taskig mot mig eller nån annan kommer inte jag visa respekt mot dom om dom inte gör det mot mig

Nekad. Ansökt de senaste 24 timmarna. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka